En iyi online Wise Quarter Salesforce eğitimi ile yoğun ve etkileşimli bir kurs metodolojisiyle Salesforce dünyasına hazırlanacaksınız. Salesforce temellerinden ileri seviye yetkinliklere kadar geniş bir yelpazede, eğitimler sıfırdan başlayarak, uzman eğitmen ve mentörlerin desteğiyle kapsamlı olarak sunuluyor. Böylece siz de Salesforce eğitimi alarak, kariyerinize çalışacağınız şirketin dijital dönüşümünde Salesforce’u etkin bir şekilde kullanabileceksiniz.
Salesforce Nedir?
Salesforce, bulut tabanlı bir CRM platformudur. Müşteri verilerini doğru bir şekilde elde etmek, sorunları çözmek ve potansiyel müşterilerle ilişkiler kurmak için müşteri verilerinin yönetimi ile ilgili tüm işlevleri kapsar. Müşteri ilişkileri, bir işletmenin bel kemiğini oluşturur ve Salesforce'un teknolojisinin temel amacı bu ilişkileri en iyi şekilde yönetmek ve genişletmektir.
Neden Wise Quarter'ı Seçmelisiniz?
Saleseforce Eğitimi Müfredat
- Salesforce Developer
- Salesforce Administration
- Interview Prep Class
-
Software Implementation
Methodologies
- OOP Concepts
- Apex Fundamentals
- HTML - CSS - JS Fundamentals
- DML Operations, SOQL & SOSL
- Apex Exceptions
- Triggers
- Asynchronous Apex
- Unit Tests (Test Classes)
- Apex Security
- Apex Sharing
- Aura Components
- LWC (Lightning Web Components)
- Integration
- CPQ
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Introduction
- Data Module
- Security Module
- Automation Module
- Reports & Dashboards
- Lead Management
- Case Management
- Data Migration
- Deployment
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Introduction
- Soft Skills
- Step by Step Interview Questions
- How to apply for jobs
- Hands-on Activities (Project Class)
- Introduction
- SDLC
- Waterfall
- Agile
- Git
- GitHub / Bitbucket
- Jira
- A day of a Developer
Ders Planı
Saatler Türkiye Saat Dilimi (GMT+3) cinsinden gösterilir. Yaşadığınız ülkenin saat dilimi ile belirtilen saat dilimleri arasındaki farkı öğrenmek için tıklayınız.
Pazartesi | 1 PM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Salı | 1 PM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Çarşamba | 1 PM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Perşembe | 1 PM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Cuma | 1 PM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Cumartesi | 10 AM - 4 PM | Çevrimiçi Ders |
Pazar |
Öğrenci Yorumları
Turgut
Elif
Zeynep
Sık Sorulan Sorular
Neden Salesforce Eğitimi Almalısınız?
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte şirketler de dijital dönüşüme ayak uydurmak zorunda kalmıştır. Müşteri deneyiminin iyileştirilmesi, verimliliktin arttırılması ve rekabetçiliğin sürdürülebilmesi için teknolojik altyapı ve yazılım çözümlerine yatırım yapmak artık kaçınılmaz hale gelmiştir.
Birçok şirket için ön plana çıkan çözümlerden biri de büyük veri yönetimi ve birçok iş sürecini otomatize edebilen CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemleridir.
Pazarda birçok CRM sağlayıcısı bulunmakta ancak en yaygın kullanılan ve kapsamı geniş bir ürün ailesine sahip olanı şüphesiz ki Salesforce’dur.
Salesforce sayesinde iş süreçlerinizi dijitalleştirebilir, müşteri deneyiminizi iyileştirebilir ve rekabet üstünlüğünüze bir adım daha yaklaşabilirsiniz. Ancak bunu gerçekleştirebilmek için öncelikle Salesforce ekosistemini ve platformun sunabileceği imkanları tam olarak kavramalısınız.
Salesforce Eğitimi Nedir?
Salesforce eğitimi, Salesforce platformunu etkili bir şekilde kullanmayı öğrenmek isteyen bireyler ve iş profesyonellerine yönelik olarak tasarlanmış bir dizi kurs ve öğrenim modülünü ifade eder. Bu eğitim, katılımcılara müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), pazarlama otomasyonu ve analitik gibi konularda uzmanlık kazandırır ve Salesforce’un çeşitli uygulamalarının yanı sıra platformun geniş kullanım durumlarını kapsar.
Salesforce Sertifikası nasıl alınır?
Salesforce sertifikasyon sınavına kayıt olmak için Salesforce’un resmi web sitesine veya sertifikasyon iş ortaklarına ait web sitelerine başvurabilirsiniz.
Salesforce sertifikası almak için aşağıdaki adımları izlemeniz gerekmektedir:
1. İlgilendiğiniz Salesforce sertifikasyonunu ve şartlarını Salesforce’un resmi web sitesinden araştırın.
2. Sertifikasyon sınavına hazırlanmak için eğitim materyallerini ve kursları inceleyin. Salesforce’un Trailhead platformu öğrenmek için iyi bir başlangıç noktası olabilir.
3. Sınav için kaydolun ve sınav tarihini belirleyin.
4. Sınavı geçmek için gerekli bilgi ve deneyimi edinin.
5. Sınav gününde sınavı başarıyla tamamlayın.
6. Sınav sonuçlarınızı alın ve sertifikanızı talep edin.
Salesforce ile neler yapılır?
Salesforce ile yapılabilecek bazı ana işlevler listelenmiştir:
- Müşteri bilgilerini merkezi bir veritabanında toplama ve düzenleme.
- Müşteri etkileşimlerini ve iletişimlerini takip etme.
- Potansiyel ve mevcut müşteri verilerini analiz etme.
- Satış fırsatlarını takip etme ve bunları belirli satış aşamalarında yönetme.
- Tekliflerin ve sözleşmelerin hazırlanmasını otomatikleştirmek.
- Satış performansını ve ekip aktivitelerini izleme.
- E-posta kampanyalarının oluşturulması ve yönetilmesi.
- Gerçek zamanlı raporlama ve gösterge panelleri aracılığıyla iş performansı analizi.
- Satış trendlerini, müşteri davranışlarını ve pazar verilerini değerlendirmek.
Salesforce nedir ne işe yarar?
Sales Cloud: Satış süreçlerini otomatize etmek ve iyileştirmek için kapsamlı CRM çözümleri.
Service Cloud: Müşteri hizmetleri ve destek süreçlerini geliştiren platform.
Marketing Cloud: Pazarlama otomasyonu ve kampanya yönetimi için gelişmiş araçlar.
Commerce Cloud: B2B ve B2C için ölçeklendirilebilir e-ticaret çözümleri.
Salesforce Platform: Uygulama geliştirme ve entegrasyon için güçlü bir platform.
Salesforce ne kadar?
Fiyatlandırma, seçilen pakete, kullanıcı sayısına ve abonelik süresine göre değişiklik gösterebilir. En güncel fiyatlandırma bilgisi ve paketler hakkında detaylı bilgi için lütfen Salesforce resmi web sitesini ziyaret edin veya satış temsilcimizle iletişime geçin.
Hangi Salesforce Eğitimleri Bulunmaktadır?
Salesforce eğitimleri; başlangıç, orta ve ileri düzey kullanıcılara hitap eden ve farklı ihtiyaçlara göre tasarlanan çeşitli kursları içerir. Bunlar arasında Salesforce Administrator, Salesforce Developer, Salesforce Consultant ve Salesforce Marketer eğitimleri gibi sistem ve rol odaklı eğitimler yer alır. Ayrıca, uzmanlık alanlarına göre tasarlanmış sertifika kursları ve kişiselleştirilmiş eğitim modülleri de bulunmaktadır.
Salesforce CRM Nedir ve Nasıl Çalışır?
Salesforce’un CRM fonksiyonu, müşterilerin kişisel verilerini, satın alma geçmişlerini, etkileşimlerini, pazarlama kampanyalarına yanıtlarını, tercihlerini, başarı ve satış performanslarını takip etmek ve analiz etmek amacıyla tasarlanmıştır. Salesforce, CRM sistemi için en iyi seçeneklerden biridir, çünkü kurumların müşterilerini daha iyi anlamalarını sağlayarak satış, pazarlama ve satış sonrası destek süreçlerini kolaylaştırır.
Salesforce CRM, birleşik bir platform olan Müşteri 360 ile satış, servis, pazarlama, ticaret, etkileşim, analitik, topluluklar, verimlilik ve daha fazlası için birçok modül sunar. Bu platform, 360 derece müşteri görünümü sağlamanın yanı sıra, üçüncü taraf uygulamaları kullanarak veya kendi uygulamalarınızı oluşturarak işlevselliğini genişletebilmenize olanak tanır.
MuleSoft Anypoint Platformu, herhangi bir uygulama, veri veya cihazı bağlamak için de kullanılabilir. Müşteri 360 ayrıca finansal hizmetler, sağlık hizmetleri ve hayırseverlik için özelleştirilmiş çözümler sunar. Şirketler, Salesforce’u müşteri bilgilerini takip etmekten pazarlama ve satış fırsatları için müşteri verilerini analiz etmeye kadar birçok amaçla kullanır. Salesforce CRM çözümlerine buradan göz atabilirsiniz.
Salesforce Ürünleri Nelerdir?
Salesforce, müşteri yönetimi süreçleri için çeşitli çözümler sunar. Salesforce’un temel müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı, Salesforce CRM’dır. Bu yazılım, müşterilerle ilgili verilerin kaydedildiği tek bir platformda toparlanır. Diğer Salesforce ürünlerinden bazıları, Salesforce’u bir tedarik zincir yönetim sistemine dönüştüren Manufacturing Cloud ve e-ticaret platformu Commerce Cloud’dur.
Salesforce AppExchange Nedir?
Salesforce’un bir diğer önemli özelliği, kolayca indirilebilecek ortalama 3100’den fazla uygulama sunan AppExchange platformudur. AppExchange, işletmelerin Salesforce’u kullanarak daha verimli çalışmasını ve müşteri hizmetleri süreçlerini iyileştirmesini sağlayan uygulamalar sunar. Bu platform sayesinde üçüncü taraf uygulamaları kolayca entegre edebilir ve özel uygulamalar geliştirebilirsiniz.
Salesforce Nasıl Kullanılır ?
Salesforce, potansiyel müşterilerin ve şirketlerin izlemesini, anlaşma ekleme ve satış teminatına erişmeyi içeren temel işlevleri ile satış görevlileri için inşa edilmiştir. Ancak, Salesforce, birçok ek ürün sunarak farklı yollarla kullanılabilir. Örneğin, Salesforce, müşteri hizmeti sorgularını ele almak, çağrıları günlüğe kaydetmek, raporlar oluşturmak ve pazarlama kampanyalarını yönetmek için de kullanılabilir. Bu yazıda, Salesforce’un nasıl kullanılacağına dair birkaç ipucu paylaşacağız.
Salesforce, bulutta çalışan bir yazılımdır, bu nedenle kullanıcılar ona herhangi bir cihazda ve herhangi bir yerden erişebilirler. Bu, satış ekibinin yolda çalışırken ve satış çağrılarının ayrıntılarını kolayca girmesi gerektiği durumlarda kullanışlıdır. Buna ek olarak, şirketler hızlı bir şekilde çalışmaya başlayabilir, çünkü özel donanım veya uygulama yüklemesi gerektirmez.
Salesforce’u kullanmaya başlamak için, şirketler 30 günlük deneme sürecine kaydolabilirler. Daha sonra, önceliklerinizi belirlemeli ve iş hedefleriniz doğrultusunda önemli olan hizmetleri ve uygulamaları uygulayabilirsiniz. Örneğin, satış ekibinizin müşteri etkileşim detaylarını girme ihtiyacı varsa, Sales Cloud ile başlayabilirsiniz. Daha sonra, pazarlama ekibiniz için Marketing Cloud uygulamasını da kullanıma sunabilirsiniz.
Salesforce, müşteri verilerini izlemek için görsel araçlar sunar. Bu özellik, şirketlerin müşteri davranışlarını, tercihlerini ve satın alma alışkanlıklarını anlamasına yardımcı olur. Salesforce’un takvim özelliği, iş takviminizi tamamen yönetmenize olanak tanır ve işleri daha iyi organize etmenize yardımcı olur.
Salesforce, güçlü raporlama araçları da sunar. Bu araçlar, şirketlerin verilerini analiz etmelerine, müşteri etkileşimlerini ölçmelerine ve hareketleri üzerinde daha iyi bir şekilde anlamalarına yardımcı olur. Bu araçlar, şirketlere daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için gerekli adımları atmalarına yardımcı olur.
Salesforce, birçok özelliği ile şirketlerin verimliliğini artıran bir platformdur. Kullanıcı dostu arayüzü, veri izleme özellikleri, takvim ve raporlama araçları ile şirketler, müşteri deneyimlerini geliştirebilirler. Salesforce’un uygulamaları, iş hedeflerinize uygun şekilde özelleştirilebilir ve daha etkili hale getirilebilir. Şirketiniz için en uygun Salesforce planını belirlemek ve uygulamak, işinizin büyümesi için önemli bir adımdır.
Salesforce’un Sundukları Nelerdir?
Sales Cloud
Sales Cloud, business-to-business (B2B) ve business-to-customer (B2C) işletmeler için satış, pazarlama, müşteri hizmetleri ve daha birçok hizmet sunar. Sales Cloud, tamamen özelleştirilebilir bir üründür ve tüm kullanıcı bilgileri ana sisteme entegre edilerek, pazarlama, aday müşteri yaratma, satış, müşteri memnuniyeti, işletme analitikleri ve optimizasyonu gibi işlemleri gerçekleştirmekte kullanılabilir. Sales Cloud, AppExchange kanalı üzerinden pek çok uygulamaya erişim sağlar. Bu nedenle, bir şirketin tüm satış ve pazarlama faaliyetlerini tek bir yerden yönetmesine olanak tanır.
Service Cloud
Service Cloud, müşteri hizmetlerinin modernize olmasını sağlayan bir yapısıdır. Service Cloud sayesinde çağrı merkezi, web sitesi ve sosyal medya platformları arasındaki boşluk kapatılır, çift yönlü iletişim artar ve böylece müşteri şikayetleri daha hızlı çözülebilir. Service Cloud, müşteri hizmetleri faaliyetlerini daha verimli hale getirirken, işletmelerin ana sisteme daha fazla müşteri verileri aktarmasına olanak tanır.
Community Cloud
Community Cloud, Sales Cloud ve Service Cloud ile tamamen entegre bir yapıdadır. Bu sayede, Community Cloud’un sunduğu birçok özellikle, işletmelerin müşteri hizmetleri, işbirliği ve kanal satışlarını daha verimli hale getirmeleri mümkündür. Bu yapı, işletmenin satış ve müşteri hizmetleri faaliyetlerini tek bir yerden yürütmesine olanak tanır. Ayrıca, bu yapı sayesinde işletmeler müşterileriyle daha sıkı bir bağ kurarak, müşteri memnuniyetini artırmayı başarabilirler.
Marketing Cloud
Salesforce Marketing Cloud, bir pazarlama otomasyon ve analitik yazılım platformudur ve işletmelerin e-mailler, telefonlar, sosyal ağlar ve online marketing kanallarını kullanarak hedef kitlelerine ulaşmasına yardımcı olur.
Farklı özellikler, kullanıcı sayısı ve müşteri hizmeti seviyesine göre farklı fiyatlandırma seçenekleri sunan Marketing Cloud, abonelik sistemiyle birlikte birden fazla yıllık planlar sunar. Ayrıca şirket müşterilerine danışmanlık ve iş koçluğu gibi hizmetler de sunan platformun kullanıcı arayüzü olan IMH, yazılım üzerindeki iletişim ve çalışmaları daha kolay bir hale getirmek için kullanıcılara özel olarak tasarlanmıştır. Marketing Cloud, işletmelerin daha etkili pazarlama stratejileri oluşturmasını ve hedeflerine ulaşmasını sağlayan güçlü bir araçtır.
Bulut Çeşitleri Nelerdir?
Bulut bilişim, veri depolama, sunucu, veritabanı, ağ ve yazılım gibi bilgi teknolojileri hizmetlerinin internet üzerinden sağlandığı bir modeldir. Temel bulut servisleri üç ana kategoriye ayrılır:
Halka Açık Bulut (Public Cloud): Servis sağlayıcının bulut altyapısının genel internet üzerinden hizmet sunduğu modeldir ve genellikle herkese açıktır.
Özel Bulut (Private Cloud): Tek bir kuruluşa özel olarak oluşturulan ve ya kuruluşun kendi veri merkezinde ya da üçüncü bir tarafça sunulan bulut çözümüdür.
Hibrit Bulut (Hybrid Cloud): Halka açık ve özel bulut altyapılarının bir arada kullanıldığı, birbirleriyle entegre edilen modeldir ve işletmelere esneklik ve optimizasyon imkanları sunar.